مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 16:102018-05-21بين الملل

اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امارات درباره برجام


ایران مجبور به بازگشت بر سر میز مذاکره برای حصول یک توافق هسته ای جدید است چرا که تلاش اروپایی ها برای حفظ آن کافی نیست.

- وزیر امور خارجه امارات مدعی شد: ایران مجبور به بازگشت بر سر میز مذاکره برای حصول یک توافق هسته ای جدید است چرا که تلاش اروپایی ها برای حفظ آن کافی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه بلومبرگ، انور قرقاش وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در یک مصاحبه، تصریح کرد: تهران باید طی هفته های پیش رو این مساله را درک کند که باید برای حصول یک توافق هسته ای جدید به میز مذاکره باز گردد؛ چرا که حمایت اروپایی ها برای حفظ توافق کنونی با توجه به خروج آمریکا از آن کافی نخواهد بود.

قرقاش در ادامه ادعاهای خود، گفت: باید یک توافق هسته ای جدید با شروط جدید حاصل شود که محدودیت های برنامه هسته ای ایران را بیشتر و به موضوع برنامه موشکی بالستیک ایران و سیاست های منطقه ای این کشور رسیدگی کند.

وی افزود: ایرانی ها روی اختلاف میان آمریکایی ها و اروپایی ها حساب باز کرده اند اما این کار بی فایده است.

یک پیام شفاف و متحد به ایران شانس یافتن راه های جایگزین جدید را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، اگرچه امارات متحده عربی از امضاکنندگان توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی که در سال 2015 حاصل شده، محسوب نمی شود، این کشور به همراه عربستان سعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امارات درباره برجام

اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امارات درباره برجام