مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 15:102018-05-21اقتصادي

"پست های شهری و عزل و نصب های خیالی"


با انتخاب شهردار جدید تهران، بازار گمانه زنی ها درباره انتصاب های شهرداری داغ شده؛ بازاری که برخی افراد و رسانه ها هم برایش نرخ تعیین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چهارشنبه گذشته که "محمدعلی افشانی" حکم خود را از وزیر کشور دریافت کرد و رسما شهردار تهران شد، خبرهای متعددی در مورد جابجایی ها در بدنه شهرداری به گوش می رسد و ساعتی نیست که معاونان، روسای سازمان ها و شهرداران مناطق و.

در گروه های خیالی و برخی رسانه ها تغییر نکنند و نام افرادی به عنوان گزینه های احتمالی مطرح نشود! این گمانه زنی ها در حالیست که روز گذشته محمدعلی افشانی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تغییر معاونین و روسا در شهرداری تهران گفت که منطق این است که هر مدیری که توان انجام ماموریتش را داشته و پاکدست باشد و مردم هم از او راضی باشند حتما همکاری با او تداوم می یابد.

وی تاکید کرد که اساسا دنبال تغییر نیست و شیوه اش اینگونه است که با کسب شناخت در طول زمان تغییر ایجاد می کند.

از سوی دیگر هر مدیر و مسئولی حق دارد بعد از انتصابش، انتخاب هایی داشته باشد و مدیر و معاونانش را در تیم راهبری خود منصوب کند اما به نظر می رسد خط خبری ای آغاز شده که تنها به برخی جایگاهها نظر دارد و مثلا برخی پستهای مهم چون معاونت شهرسازی را که در پی استعفای مهدی حجت چند ماه است خالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"پست های شهری و عزل و نصب های خیالی"

"پست های شهری و عزل و نصب های خیالی"