مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:412018-05-21پزشكي

استفاده از تلفن همراه را زیاد کنید و سرطان هدیه بگیرید


نور آبی منتشر شده از دستگاه های الکترونیکی خطر ابتلا به سرطان پروستات و سینه را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، روانشناسان استرس و اضطراب را یکی از اختلالات رایج در میان افراد می دانند، باید بدانید اضطراب ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش داده و فشار خون را بالا می برد.

به تازگی محققان دانشگاه میشیگان با بررسی بر روی 14 نفر که از استرس رنج می بردند دریافته اند که مدیتیشن می تواند اضطراب و استرس را به طور چشمگیری کاهش دهد.

مدیتیشن یا مراقبه روشی برای کنترل ذهن است، فردی که این فعالیت را انجام می دهد در تلاش است بر افکار و احساسات خود مسلط باشد.

اختلال در سیستم ایمنی بدن با تلفن همراه پژوهشگران موسسه بهداشت جهانی در بارسلون در مطالعاتی دریافته اند نور آبی منتشر شده از دستگاه های الکترونیکی خطر ابتلا به سرطان پروستات و سینه را افزایش می دهد.

نتایج تحقیقات این محققان که بر روی چهار هزار نفر در 11 منطقه مختلف انجام شده بود نشان داد نور آبی ساطع شده از گوشی های تلفن همراه یا چراغ های ال ای دی خیابان ها با تضعیف سیستم ایمنی بدن و اختلال در هورمون های مقاوم به سرطان (نظیر هورمون ملاتونین) احتمال ابتلا به سرطان پروستات را تا 2 برابر و خطر ابتلا به سرطان سینه را تا یک و نیم برابر افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تلفن همراه را زیاد کنید و سرطان هدیه بگیرید

استفاده از تلفن همراه را زیاد کنید و سرطان هدیه بگیرید