مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:162018-05-21سياسي

تلگرام ایران را فیلتر می کند/ بله؛ تراکنش مالی به همین راحتی


یک کارشناس رسانه شرایطی را مطرح کرد که در صورت وقوع آن در کمتر از دو سال این تلگرام و سایر رسانه های مجازی هستند که برای ایران محدودیت ایجاد می کنند.

- تلگرام ایران را فیلتر می کند/ بله؛ تراکنش مالی به همین راحتی یک کارشناس رسانه شرایطی را مطرح کرد که در صورت وقوع آن در کمتر از دو سال این تلگرام و سایر رسانه های مجازی هستند که برای ایران محدودیت ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" اصفهان با موضوع رسانه و وضعیت پیام رسان های ایرانی برگزار شد.

میهمانان این میزگرد منصور گلناری از فعالان و کارشناسان رسانه ای استان اصفهان و سهیل تقوی مشاور کسب و کار پیام رسان بله بودند تا هم از پیام رسان ها نماینده ای حضور داشته باشند و هم از کارشناسان رسانه، البته از برخی دیگر از پیام رسان ها نیز دعوت به عمل آمد تا در این میزگرد حضور به هم رسانند اما ظاهراً کار زیاد این روزهای پیام رسان ها ایجاب می کند تا از حداقل نیروی انسانی که دارند حداکثر استفاده را ببرند و زمانشان را بر روی کارهای پیام رسانشان بگذارند.

شروع صحبت با منصور گلناری بود تا برآورد کارشناسی از وضعیت پیام رسان ها در خلل مهاجرت کاربران تلگرام به پیام رسان های داخلی و چگونگی میزبانی پیام رسان ها از این کاربران تشریح کند؛ وی نیز حال و روز این روزها را به برهه ای شبیه دانست که بحث ویدئو مطرح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلگرام ایران را فیلتر می کند/ بله؛ تراکنش مالی به همین راحتی

تلگرام ایران را فیلتر می کند/ بله؛ تراکنش مالی به همین راحتی