مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:162018-05-21ورزشي

ویژه برنامه سر سفره خدا؛ به اسم کودکان به کام همه وقتی نهال به خال می زند


وقتی سال گذشته مجری برنامه سر سفره خدا گفت: نیروهای سپاه با 6 تا موشک خوشگل همه داعشی ها را کشتند و ما از این اقدام خیلی خوشحالیم نشان داد که درست به خال زده است، - روند امسال این برنامه هم نشان می دهد که آن ها هدف را گم نکرده اند.

مجله فارس پلاس؛ حمیدرضا تاجی: لازم نیست که حتما تازه به سن تکلیف رسیده باشی، مهم نیست که بچه ای در خانه داشته باشی تا سحرهای ماه رمضان مجبور شوی برنامه مختص به آن ها را ببینی.

همین که سحرهای ماه رمضان بیدار باشی و علاقه به دیدن تلویزیون داشته باشی، می توانی سر سفره خدا باشی.

2 سالی است که شبکه کودک و نوجوان در سحرهای ماه رمضان برنامه ای را با نام سر سفره خدا روی آنتن تلویزیون می برد، برنامه ای که هم کودکان را سرگرم می کند و هم بزرگسالان.

امسال در سومین سال پخش این برنامه علاوه بر اجرای حامد مدرس و احسان مهدی، امیر سهیلی بازیگر دوستداشتنی برنامه های کودک هم به این تیم اضافه شده است.

* از شاعر تا فوتبالیست در کنار میان برنامه ها و آیتم های جذاب سر سفره خدا، بخش حضور مهمانان یکی از ارکان اصلی این ویژه برنامه محسوب می شود.

مهمانان دو سال گذشته آن ها عموما مهمانان سرشناس، جذاب و دوست داشتنی بودند؛ مهمانانی که یا خودشان کوچک بودند یا یکی از کوچولوهای خانواده شان با آن ها در برنامه حاضر می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه سر سفره خدا؛ به اسم کودکان به کام همه وقتی نهال به خال می زند

ویژه برنامه سر سفره خدا؛ به اسم کودکان به کام همه وقتی نهال به خال می زند