مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-05-21سياسي

راز شکست ناپذیری ایران اسلامی پیوند امت با امام و رهبری است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: رازماندگاری و شکست ناپذیری ایران اسلامی پیوند امام و رهبری و امت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در جلسه تشکیل ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: جنبه ی سیاسی این پیروزی پررنگ تر از جنبه ی نظامی است که قدرت های بزرگ نیز به این پیروزی ایران اذعان کردند.

وی با بیان این که رازماندگاری و شکست ناپذیری ایران اسلامی پیوند امام و رهبری و امت است، تصریح کرد: 4 دهه بالندگی و پویایی نظام حاصل این پیوند مبارک است که ایده های اتاق فکر قدرت های بزرگ را با شکست مواجه کرده و تمام طراحی های آنان را به بن بست کشانده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به درپیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: هرچند 29 سال از آن حادثه ی تلخ می گذرد اما نام امام همچنان زنده است و دشمنان از نام ایشان هراس دارند.

لطفی با بیان این که دشمن به دنبال تضعیف ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه ی انقلاب است، گفت: به لطف خدا و هوشیاری مردم دشمن در این زمینه مانند همیشه ناکام خواهد ماند.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: لازم است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات نظام در ابعاد گوناگون تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز شکست ناپذیری ایران اسلامی پیوند امت با امام و رهبری است

راز شکست ناپذیری ایران اسلامی پیوند امت با امام و رهبری است