مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-05-21اقتصادي

پایش 18 کانون آلوده به" سفید بالک" در جنوب تهران


معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از تداوم روند مبارزه مکانیکی و بیولوژیکی با آفت سفید بالک در این منطقه که از زمستان سال گذشته آغاز شده است، - خبرداد و گفت: کانون های آلوده به این آفت تحت پایش قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شیرازی با بیان این مطلب افزود: مجموعه اقدامات مبارزه با آفت سفیدبالک در دوبخش "مقاوم سازی زمستانه" و "کنترل آفت" انجام شده است تا در تابستان پیش رو هجوم سفید بالک ها اتفاق نیافتد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت های مقاوم سازی زمستانه در زمستان سال گذشته انجام شد، گفت: جمع آوری 3400 کیلوگرم برگ های خزان شده از زیر درختان، هرس 60 هزار اصله درخت توت و زیتون به صورت v شکل، حذف تنه جوش، پاجوش و ریشه جوش درختان زیتون و مصرف 500 لیتر روغن گیاهی ولک برای روغن پاشی 73 موقعیت از جمله فعالیت های انجام شده بوده است.

وی به آغاز مبارزه مکانیکی وبیولوژیکی برای کنترل آفت سفید بالک از آغاز سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: با شناسایی 18 کانون آلوده و نصب 196 کارت زرد، موقعیت های آلوده تحت پایش اولیه قرار دارد تا در اولین زمان ظهور، حشره کنترل شود.

شیرازی ادامه داد: حمایت از دشمنان طبیعی و حشرات مفید از دیگر اقداماتی است که در جهت کنترل بیولوژیک و با استفاده هدفمند از کارت های زرد در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 18 کانون آلوده به" سفید بالک" در جنوب تهران

پایش 18 کانون آلوده به" سفید بالک" در جنوب تهران