مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:002018-05-21اقتصادي

واگذاری 539 پروژه نیمه تمام و تکمیل شده خراسان رضوی در دو سال اخیر به بخش خصوصی


طی دو سال اخیر 539 پروژه نیمه تمام و تکمیل شده در استان با توجه به ظرفیت ها به بخش خصوصی واگذار شده است .

- استاندار خراسان رضوی گفت: طی دو سال اخیر 539 پروژه نیمه تمام و تکمیل شده در استان با توجه به ظرفیت ها به بخش خصوصی واگذار شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان با اشاره به اینکه در پی تصویب ماده دو قانون الحاق و مواد 43 و88 قانون الحاق، این موضوع از سال 94 در استان فعالانه و با جدیت پیگیری شده است، اظهارکرد: در سال 95 سهمیه استان برای واگذاری این واحدها به بخش خصوصی 108 پروژه تعیین شد اما در پایان سال موفق به واگذاری 345 پروژه به بخش خصوصی شدیم.

وی با بیان اینکه واگذاری پروژه های نیمه تمام کار بسیار دشواری است، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی برای گرفتن یک طرح یا پروژه ای که از ابتدای در آن حضور و دخالت نداشته خیلی انگیزه ندارد و به سهولت در آن به دلیل عدم اطلاع کامل از جزییاتش تعامل نمی کند.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: از این رو استان برای جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های کلان عمرانی طی سه سال اخیر تلاش زیادی صرف کرده و تاکنون هم در این راستا توفیقات خوبی داشته است، چنان که در سال 95 استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام و تکمیل شده به بخش خصوصی رتبه دوم کشور را بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 539 پروژه نیمه تمام و تکمیل شده خراسان رضوی در دو سال اخیر به بخش خصوصی

واگذاری 539 پروژه نیمه تمام و تکمیل شده خراسان رضوی در دو سال اخیر به بخش خصوصی