مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:552018-05-21پزشكي

چند کرمانی متقاضی اهدای عضو هستند؟


رییس اداره پیوند و فراهم آوری اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا پایان سال 96 بیش از هفت هزار و 500 نفر برای دریافت کارت اهدای عضو پذیرش و کارت برای آنها صادر شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "محمدرضا میرزایی" به مناسبت 31 اردیبهشت ماه روز اهدای عضو افزود: برای دریافت کارت اهدای عضو می توان به صورت حضوری با داشتن تصویر کارت ملی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان مراجعه و یا از طریق سایت ehda.

ir اقدام کرد .

وی افزود: از سال 85 که اولین پیوند کلیه از فرد مرگ مغزی در کرمان صورت گرفت تاکنون بیش از 260 مورد پیوند کلیه از بیمار مرگ مغزی در کرمان انجام شده است .

رییس اداره پیوند و فراهم آوری اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه اولین پیوند کبد در کرمان در سال 88 انجام شده است، گفت: تاکنون 55 مورد پیوند کبد در کرمان انجام و بیش از 50 مورد نیز برای پیوند به شیراز ارسال شده است .

میرزایی شمار پیوند کلیه از دهنده زنده را 781 مورد بیان کرد و گفت: پیوند کلیه از دهنده زنده سالهاست که در کرمان درحال انجام است ضمن آنکه تا پایان سال 96 بیش از 617 مورد پیوند قرنیه نیز در کرمان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کرمانی متقاضی اهدای عضو هستند؟

چند کرمانی متقاضی اهدای عضو هستند؟