مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:512018-05-21بين الملل

جدیدترین خبرها از رایزنی ائتلاف های سیاسی عراق برای تشکیل فراکسیون اکثریت


دیدارهای رهبران ائتلاف ها و فهرست های سیاسی عراق در سایه گمانه زنی های رسانه ای متعدد درباره ساختار فراکسیون اکثریت در پارلمان همچنان ادامه دارد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت چند روز از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی عراق، همچنان رهبران ائتلاف ها و فهرست های انتخاباتی در حال رایزنی با یکدیگر برای تشکیل فراکسیون اکثریت به عنوان مقدمه تشکیل دولت آتی هستند.

رایزنی هادی العامری و مقتدی صدر در جدیدترین اخبار مربوط به دیدارهای شخصیت های سیاسی عراقی، شب گذشته هادی العامری رهبر ائتلاف الفتح که با 47 کرسی در رده دوم نتایج انتخابات قرار دارد، به دیدار مقتدی صدر رهبر ائتلاف سائرون با 54 کرسی پارلمانی در دفترش در بغداد رفت و دو طرف در این دیدار درباره تحولات روند سیاسی در کشور و نتایج انتخابات پارلمانی 2018 صحبت کردند.

مقتدی صدر بر لزوم تشکیل هرچه سریع تر دولت برای خدمات دهی به مردم و پیشبرد خواسته های مشروع آن ها، تأکید واعلام کرد: تشکیل دولت یک تصمیم ملی است و مهم است که همه طرف های پیروز مسیری ملی را در تشکیل دولت پیش گیرند.

العامری نیز پس از این دیدار اعلام کرد که ائتلافش به دنبال عبور از طائفه گرایی و تشکیل یک فراکسیون بزرگتر پارلمانی با حضور کلیه گروه های تاثیرگذار به منظور حل و فصل مشکلات کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبرها از رایزنی ائتلاف های سیاسی عراق برای تشکیل فراکسیون اکثریت

جدیدترین خبرها از رایزنی ائتلاف های سیاسی عراق برای تشکیل فراکسیون اکثریت