مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:502018-05-21اقتصادي

سهم 2.5 درصدی استان کرمان از اشتغال ایجاد شده از سوی تعاونی ها در کشور


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: تا پایان سال 96 تعداد 70 هزار و 835 تعاونی در کل کشور به بهره برداری رسیده که منجر به اشتغال بیش از یک میلیون و 360 هزار نفرشده و سهم اشتغال استان کرمان از این تعاونی ها 2.

- 5 درصد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "رضا اسماعیلی" در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 4141 تعاونی در کشور ایجاد شد که سهم استان کرمان 221 تعاونی معادل 5 درصد تعاونی های تشکیل شده کشور بوده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولید کنندگان محصولات از جمله کشاورزی گلخانه ای، نان خانگی، مرغداران، زنبورداران تعداد 7 تعاونی تامین نیاز تشکیل گردید و برای افزایش قدرت چانه زنی برای برطرف شدن مشکلات آنان هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه از 10 هزار و 104 تعاونی بانوان کشور، 712 تعاونی در استان کرمان فعال است که 7 درصد تعاونی های کل کشور است گفت: تعاون باید به انداره یک بخش خصوصی دارای بازار بورس و شرایط صادرات و واردات باشد.

مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در سال 96 رتبه چهارم را در کشور در زمینه تشکیل تعاونی بعد از استان های فارس و خراسان رضوی، خوزستان را به خود اختصاص داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2.5 درصدی استان کرمان از اشتغال ایجاد شده از سوی تعاونی ها در کشور

سهم 2.5 درصدی استان کرمان از اشتغال ایجاد شده از سوی تعاونی ها در کشور