مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:412018-05-21دانش

وزارت علوم برای مهارت افزایی دانشجویان کارشناسی برنامه دارد


طرح هایی در حوزه مهارت افزایی دانشجویان در مقطع کارشناسی در دست اقدام داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم گفت: مقطع کارشناسی برای ما بسیار مهم است، زیرا عملا شکل گیری فکر دانشجویان در دوره کارشناسی صورت می گیرد به طوری که هم سن دانشجویان در آن زمان اقتضا می کند که تفکرشان شکل بگیرد و هم اساسا پایه علمی دانشجویان در دوره کارشناسی شکل می گیرد.

وی افزود: اگر ما در دوره کارشناسی بتوانیم به خوبی به دانشجویان خدمات دهیم جوانان ما بهتر می توانند به عرصه کار ورود پیدا کنند و غیرضروری به دنبال ادامه تحصیل غیر هدفمند نمی روند و این مساله نکته بسیار مهمی است.

شریعتی نیاسر اظهار داشت: به اعتقاد من دلیل ادامه تحصیل بخشی از کسانی که در دوره های تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل می دهند این است که کار مناسب پیدا نمی کنند و فکر می کنند که ادامه تحصیل بهتر از بیکاری است و به نوعی خود را سرگرم می کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم از برنامه ریزی هایی برای اجرای طرح هایی در حوزه مهارت افزایی دانشجویان خبر داد و عنوان کرد: ما اگر بتوانیم از طریق مهارت افزایی بیشتر دانشجویان کارشناسی را به بازار کار ورود دهیم افزایش مهارت های تخصصی قطعا موفق تر هستند و رشد بی رویه حوزه تحصیلات تکمیلی هم کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم برای مهارت افزایی دانشجویان کارشناسی برنامه دارد

وزارت علوم برای مهارت افزایی دانشجویان کارشناسی برنامه دارد