مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:112018-05-21دانش

برنامه زمانی مرحله مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون دکتری اعلام شد


جزییات مربوط به برنامه زمانی شرکت داوطلبان در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس"، فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

  نتایج نهایی پذیرفته شدگان نیز نیمه اول شهریورماه اعلام می شود و در حال حاضر داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت باید برای شرکت در مراحل مصاحبه علمی و سنجش عملی اقدام کنند.

  منحصراً داوطلبانی می توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به اطلاعیه دانشگاه ذیربط و همچنین وب سایت دانشگاه مربوط مراجعه و براساس آن برای انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه ذیربط شرکت کنند.

باتوجه به اینکه برنامه زمانی انجام مراحل مختلف ارزیابی تخصصی از داوطلبان توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه زمانی مرحله مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون دکتری اعلام شد

برنامه زمانی مرحله مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون دکتری اعلام شد