مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:512018-05-21سياسي

کاندید های شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معرفی شدند


جلسه معارفه کاندید های شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سالن ابن سینا با حضور معاونت فرهنگی دانشجویی و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزای دانشجو، جلسه معارفه کاندید های شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سالن ابن سینا با حضور معاونت فرهنگی دانشجویی و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

فدایی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این جلسه گفت: هنر آن است که با منابع محدودی که در دسترس است با برنامه ریزی و مدیریت دقیق بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهیم.

هم چنین وی توصیه کرد از تعصب های قومی و جهت گیری های سیاسی در انتخابات شورا بپرهیزیم تا بتوانیم شایسته ترین افراد را برای خدمت به دانشجویان برگزینیم.

در ادامه الله گانی مدیر امور دانشجویی ضمن تشکر از خدمات شورای صنفی پیشین بیان کرد: کاندید ها وعده ای ندهند که نتوانند به آن جامه ی عمل بپوشانند و منتخبین باید بین مسائل و مشکلات دانشگاه و دانشجویان در صدد حل آن ها بر آیند.

در این جلسه رضا رفیعیان نماینده ائتلاف اول، سید محمد فلسفی، نادر قیصری نمایندگان ائتلاف دوم و دیگر کاندید ها از اهداف و برنامه های خود برای یک سال آینده بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندید های شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معرفی شدند

کاندید های شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معرفی شدند