مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:152018-05-21اقتصادي

250 میلیارد تومان تا تکمیل طرح فهام


برای این که بتوانیم به هدف تکمیل نصب کنتور هوشمند برای 450 هزار مشترک دیماندی و چاه های کشاورزی برسیم نیازمند 250 میلیارد تومان اعتبار هستیم که به محض تامین این اعتبار پروژه به طور کامل اجرایی خواهد شد.

- مجری طرح فهام گفت: برای این که بتوانیم به هدف تکمیل نصب کنتور هوشمند برای 450 هزار مشترک دیماندی و چاه های کشاورزی برسیم نیازمند 250 میلیارد تومان اعتبار هستیم که به محض تامین این اعتبار پروژه به طور کامل اجرایی خواهد شد.

هادی مدقق در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که بحث های نقل و انتقال طرح فهام (طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی ) از ساتبا (سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق ) به توانیر در دست انجام است، اظهار کرد: همچنان مشکلات مالی در اجرای این پروژه عاملی برای کند شدن سرعت طرح شده است.

به گفته وی، تاکنون 200 هزار کنتور از طرح تجهیز 450 هزار کنتور تجهیز شده که باید گفت نسبت به برنامه در نظر گرفته بسیار عقب هستیم و لازم است که سرعت بیشتری در اجرای این پروژه صورت گیرد.

مجری طرح فهام اولویت اجرای این طرح را با مشترکان دیماندی و چاه های کشاورزی دانست و افزود: پس از اجرایی شدن این طرح برای این دسته از مشترکان باید برای مشترکان دیگر نیز هدف گذاری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 میلیارد تومان تا تکمیل طرح فهام

250 میلیارد تومان تا تکمیل طرح فهام