مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:102018-05-21اجتماعي

اتوبوس هایی که نفس بجنورد را بند می آورند


ناوگان اتوبوس رانی شهر بجنورد عمری بیش از 15 سال دارند و بیش از نیمی از آن ها فرسوده هستند و آلودگی های فراوانی را ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر بجنورد به علت موقعیت مکانی(وضعیت کاسه مانند) که قرار دارد، استقرار واحدهای سنگ شکن در حریم این شهر و رها شدن دیم زارها بر اثر خشکسالی سبب شده تا این شهر در معرض آلودگی هوا گیرد اما طی سال های اخیر وجود حمل و نقل عمومی فرسوده نیز مزید بر این علت شده که گلایه شهروندان را به همراه داشته است.

از 95دستگاه اتوبوس فعال در بجنورد 68 دستگاه فرسوده هستند موسوی رییس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فرسوده بودن ناوگان اتوبوس رانی شهر بجنورد و دودزا بودن آن ها گفت: پیگیری ها از سوی دور پنجم شورای اسلامی شهر بجنورد و شهرداری درباره تخصیص ناوگان اتوبوس های جدید از وزارت کشور انجام شده اما تاکنون اختصاص ها صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: شهردار بجنورد باید تلاش های انجام شده را گسترده تر سازد و بتواند امر جذب ناوگان اتوبوس های جدید را با برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس و وزارت کشور هر چه سریع تر انجام دهد.

موسوی با بیان اینکه باید بر اساس طرح جامع، 95 دستگاه اتوبوس در این شهر خدمات رسانی کنند، ادامه داد: هم اکنون تعداد اتوبوس های فعال در این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس هایی که نفس بجنورد را بند می آورند

اتوبوس هایی که نفس بجنورد را بند می آورند