مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:362018-05-21بين الملل

افزایش چشمگیر محبوبیت اردوغان به خاطر مواضعش درباره فلسطین


نظرسنجی حزب عدالت و توسعه نشان داد که بعد از موضع گیری های رجب طیب اردوغان در حمایت از فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی، رای او در بین مردم ترکیه افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک نظرسنجی جدید در ترکیه نشان داد که شخص رجب طیب اردوغان رییس جمهور فعلی ترکیه، در حال حاضر بیشترین اقبال را برای انتخابات پیش رو دارد.

دولت ترکیه چندی پیش اعلام کرد که برای تقویت ارکان حکومتی (سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک) و همچنین به بهانه خنثی کردن طرح های خارجی برای بی ثبات سازی این کشور، انتخابات ریاست جمهوری را زودتر از موعد (2019) یعنی در تاریخ 3 تیر برگزار می کند.

بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه های وابسته به حزب عدالت و توسعه ، اردوغان اکنون در میان کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده اند، با 54 درصد حائز بیشتری آرا است.

به نوشته روزنامه دیلی صاباح خود حزب عدالت و توسعه نیز در میان احزابی که برای به دست آوردن بیشترین کرسی ها پارلمان رقابت می کنند، با 48 درصد پیشتاز است.

اونال ماهر سخنگوی حزب عدالت و توسعه نیز در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه کانال 7 تاکید کرد در روز های اخیر و درپی موضع گیری های قوی اردوغان و مقامات دولت در موضوع انتقال سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی و کشتار مردم غزه، آراء او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر محبوبیت اردوغان به خاطر مواضعش درباره فلسطین

افزایش چشمگیر محبوبیت اردوغان به خاطر مواضعش درباره فلسطین