موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-05-21سياسي

ایران در تجارت با عراق مشکلی نخواهد داشت/ بازار ایران و عراق تقویت شود


نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر عراق گفت: ایران در تجارت با عراق مشکلی نخواهد داشت به شرط اینکه در داخل کشور نیز مسوولان همت خود را به کار گرفته و آن طور که باید پای کار باشند.

- امیر خجسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انتخابات لبنان، مالزی و عراق با موفقیت انجام شده است، اظهار کرد: در لبنان حزب الله با موفقیت توانست پیش رود و در انتخابات مالزی، نجیب رزاق که دست نشانده عربستان بود با آمدن ماهاتیرمحمد کنار رفت و معادلات وهابیت و دولت های تجاوزگر منطقه به هم ریخت.

وی ادامه داد: در عراق نیز کرسی هایی که به دست آمد، حیدرالعبادی و هادی العامری و مقتدی صدر از نیروهای انقلاب بودند که باید اتحاد خود را همچنان حفظ کرده و با قدرت پیش روند.

نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر به اینکه انتخابات عراق تأثیر منفی در مسائل اقتصادی ایران و عراق ندارد، گفت: برای رشد مسائل اقتصادی ایران و عراق باید از قبل پیش بینی می شد زیرا از قبل حق مطلب ادا نشده است.

وی اضافه کرد: ایران در تجارت با عراق مشکلی نخواهد داشت به شرط اینکه در داخل کشور نیز مسوولان همت خود را به کار گرفته و آن طور که باید پای کار باشند نه اینکه بازار عراق را نادیده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در تجارت با عراق مشکلی نخواهد داشت/ بازار ایران و عراق تقویت شود

ایران در تجارت با عراق مشکلی نخواهد داشت/ بازار ایران و عراق تقویت شود