مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:362018-05-21سياسي

30 سال تحصیل و اشتغال بانوی قمی با 9 فرزند


طاهره صفایی بانوی قمی است که با وجود داشتن 9 فرزند، سابقه تحصیل و تدریس 30 ساله در حوزه علمیه قم را در پرونده زندگی خود به ثبت رسانده است.

- خبرگزاری فارس"- فاطمه جمالزاده: هنوز هم هستند عده ای که بر این باورند که فرزند پروری، همسرداری و خانه داری با تحصیل و اشتغال بانوان قابل اجتماع نیست اما بانوان بسیاری در جامعه اطراف ما وجود دارند که با اعمال ترفند های مدیریتی زنانه ضمن رسیدگی به همه موارد محوله مربوط به خانه داری، تحصیل و اشتغال این باور را رد می کنند.

طاهره صفایی یکی از همین دسته از بانوان نمونه ایران زمین از دیار قم است که ضمن اشتغال به تحصیل و تدریس چندین ساله در تعدادی از حوزه های علیمه خواهران قم از جمله حضرت آمنه(س)، جامعهالزهرا(س)، مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) و مؤسسه آموزش عالی معصومیه(س)، 9 فرزند تربیت کرده که هر کدام به موفقیتی چشمگیر دست یافته اند.

صفایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم درباره مدت زمان اشتغال خود به تحصیل و تدریس در حوزه علمیه می گوید: پیش از دوران انقلاب اسلامی تا کنون یعنی بیش از 30 سال است که در حال تحصیل و تدریس در حوزه علمیه هستم و هر چه می گذرد به راهی که در آن قدم گذاشته ام مطمئن تر و نسبت به آن خشنودتر می شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 سال تحصیل و اشتغال بانوی قمی با 9 فرزند

30 سال تحصیل و اشتغال بانوی قمی با 9 فرزند