مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:302018-05-21فناوري

با قابلیت جدید جی میل دیگران را تگ کنید


سرویس پست الکترونیکی گوگل معروف به جی میل، به تازگی امکان ذکر نام کاربری افراد (mention) کردن را به پلت فرم خود افزوده است تا کاربران بتوانند نام های مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز، گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به Google I/O 2018 از تغییرات و تحولاتی که در سرویس ها و گجت های هوشمند مختلف خود سخن گفت که یکی از این تحولات عظیم به سرویس پست الکترونیک جی میل مربوط می شود.

این قابلیت ذکر نام کاربری افراد مورد نظر یا (mention) کردن آن ها با استفاده از کاراکتر @ در پلت فرم جی میل است.

با بهره مندی از این قابلیت جدید، کاربران جی میل قادر خواهند بود به راحتی آدرس ایمیل افراد موردنظر و مخاطبان خود بیابند و نام آنها را تگ (tag) کنند.

این ویژگی شباهت بسیار زیادی به قابلیت های mention کردن در اینستاگرام و فیس بوک دارد و به نظر می رسد گوگل نیز به منظور توسعه و افزایش محبوبیت پلت فرم پست الکترونیکی خود، قصد دارد شباهت بیشتری به شبکه های اجتماعی پرطرفدار پیدا کند.

براساس گزارش اندروید پلیس، قابلیت مذکور به همراه بازطراحی گسترده جی میل قبل از کنفرانس توسعه دهندگان امسال در راه بوده است ؛بعنوان مثال، شما می توانید با تایپ کاراکتر @ و سپس نوشتن نام یا نام کاربری فرد موردنظر، دیگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قابلیت جدید جی میل دیگران را تگ کنید

با قابلیت جدید جی میل دیگران را تگ کنید