مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:212018-05-21دانش

بیشتر داوطلبان دانشگاه آزاد را برای رشته های پزشکی انتخاب می کنند


رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد با اشاره به جذب بیش از 14 هزار نخبه در این دانشگاه گفت: بیشترین داوطلبان در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، - دندانپزشکی دانشگاه آزاد را برای تحصیل انتخاب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی، رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سی و ششمین سالگرد تاسیس این دانشگاه بیان کرد: سی و یکم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، که یک میلیون و 400 هزار دانشجو دارد.

وی افزود: 400 واحد دانشگاهی و 600 واحد مدرسه سما از ابتدایی تا دبیرستان تحت پوشش بزرگترین دانشگاه جهان هستند و در مجموع دو میلیون دانشجو و دانش آموز که در این مجموعه و سازمان سما تحصیل می کنند و چنین مجموعه آموزشی عالی، متوسطه و ابتدایی در دنیا بی نظیر است.

ولایتی یادآور شد: برخی از رشته های دانشگاه آزاد در سایر دانشگاه ها وجود ندارد و همچنین در نظر داریم رشته های جدیدی راه اندازی کنیم به طوری که در زمینه تحقیق و پژوهش بیش از 14 هزار نخبه را در این مجموعه جذب کرده ایم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای جذب و بکارگیری نخبگان تمهیداتی اندیشیده به طوری که افراد نخبه برای آینده دانشگاه جذب و بورسیه می شوند تا در آینده نیز دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر داوطلبان دانشگاه آزاد را برای رشته های پزشکی انتخاب می کنند

بیشتر داوطلبان دانشگاه آزاد را برای رشته های پزشکی انتخاب می کنند