مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:552018-05-21اقتصادي

جزییاتی از مسیرهای گردشگری که در بافت تاریخی یزد افتتاح می شوند


ناظر طرح های عمرانی شهرداری منطقه بافت تاریخی یزد از تخصیص بیش از 3.

5 میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی این منطقه از شهر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال اجرای 14 طرح عمرانی جهت رفاه حال ساکنان و گردشگران این بافت تاریخی جهانی آغاز شده است.

- موحد میرشمسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تعداد زیاد طرح های فعال شهرداری در منطقه بافت تاریخی یزد، اظهار کرد: طرح های فعال شهرداری جهت رفاه حال ساکنان این بافت و گردشگرانی که از سراسر دنیا برای بازدید از این بافت جهانی به یزد سفر می کنند، در حال اجراست و همچنان عملیات اجرایی آنها برقرار است.

وی یکی از این طرح ها را کف سازی و بدنه سازی گذرگاه محله فهادان با اعتباری معادل 250 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این طرح شامل اجرای آجرفرش، موزاییک فرش و بدنه سازی است که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی ادامه داد: اینچنین طرحی نیز در محله شاه ابوالقاسم با اعتبار بیش از 119 میلیون تومان در مرحله اجرا قرار دارد که پیشرفت 80 درصدی دارد.

میرشمسی از دیگر طرح های عمرانی شهرداری بافت تاریخی را حصارکشی و رفع خطر در این محدوده با توجه به ماهیت این بافت تمام خشتی و احتمال هر گونه ریزش و فرونشست زمین ذکر کرد که با اعتبار 174 میلیون تومانی در دستو رکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از مسیرهای گردشگری که در بافت تاریخی یزد افتتاح می شوند

جزییاتی از مسیرهای گردشگری که در بافت تاریخی یزد افتتاح می شوند