مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:502018-05-21ورزشي

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی اسپانیا تلاش می کنیم


تلاش خواهیم کرد تا با درخشش در مسابقات آسیایی عمان، سهمیه بازی‎های جهانی اسپانیا را کسب کنیم.

- سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی اسپانیا تلاش می کنیم سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با درخشش در مسابقات آسیایی عمان، سهمیه بازی‎های جهانی اسپانیا را کسب کنیم.

مهدی رهبری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اردوی تیم ملی جوانان که در شهر مشهد برای آماده سازی بازی های آسیایی برگزار شد، اظهار کرد: سومین اردوی تیم ملی جوانان را در شهر مشهد مقدس برگزار کردیم.

این اردو جهت آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی در شانزدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا که در کشور عمان برگزار می شود، برگزار شد تا بازیکنان تیم ملی خود را آماده حضور در این مسابقات کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 16 تیم در چهار گروه چهارتیمی از 23 تیرماه در کشور عمان برگزار خواهدشد که سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهندکرد.

رهبری اظهار کرد: در مرحله گروهی با تیم های عمان، هند و یمن هم گروه شده ایم، دیدار با این رقبا بیشتر برای ما جنبه تدارکاتی دارد زیرا فاصله خوبی با این سه کشور داریم.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی هشت تیم برتر این مسابقات در دو گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت و به احتمال فروان با تیم های ژاپن، کره، بحرین، قطر و عربس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی اسپانیا تلاش می کنیم

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی اسپانیا تلاش می کنیم