مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 03:452018-05-21فرهنگي

بازیگر چهره ملاک فروش تئاتر شده است!


کارگردان نمایش «یرماغ» که این روزها در تالار «مولوی» در حال اجرا است معتقد است: اکنون فقط نمایش هایی موفق هستند که یا بازیگران چهره در آنها بازی می کنند و یا تبلیغات وسیعی دارند این در حالی است که تبلیغات برای تئاتر محدودیت های بسیاری دارد.

- کارگردان نمایش یرماغ که این روزها در تالار مولوی در حال اجرا است معتقد است: اکنون فقط نمایش هایی موفق هستند که یا بازیگران چهره در آنها بازی می کنند و یا تبلیغات وسیعی دارند این در حالی است که تبلیغات برای تئاتر محدودیت های بسیاری دارد.

مریم محمدی در گفت وگویی با ایسنا درباره این نمایش توضیح داد: نمایشنامه یرماغ برداشتی آزاد از کتاب یرما لورکا است که خودم بازنویسی آن را انجام داده ام و در واقع این نمایش پروژه پایان نامه کارشناسی ارشدم بوده است.

او ادامه داد: ما برای اجرای این نمایش بیشتر از یک سال است که تمرین کرده ایم و بازیگران آن همه از دانشجویان تئاتری هستند که در کنار هم گرد آمده اند و تمام سرمایه این نمایش را من به صورت شخصی تهیه کرده ام.

این کارگردان درباره تیزر این نمایش که به شیوه خلاقانه ای ساخته شده است، گفت: ما در واقع از یک نوع ضد تبلیغ برای کارمان استفاده کرده ایم.

در حقیقت ما میخواستیم بگوییم که برای تبلیغ یک نمایش محدودیت های بسیاری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر چهره ملاک فروش تئاتر شده است!

بازیگر چهره ملاک فروش تئاتر شده است!