مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 03:422018-05-21بين الملل

بیش از ده هزار معترض مراکشی شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند


بیش از ده هزار مراکشی با حضور در شهر کازابلانکا و سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، «بیت المقدس» را پایتخت ابدی فلسطین خواندند.

- بیش از ده هزار معترض مراکشی شعار مرگ بر اسراییل سر دادند " بیش از ده هزار مراکشی با حضور در شهر کازابلانکا و سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، بیت المقدس را پایتخت ابدی فلسطین خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، بیش از ده هزار مراکشی روز یکشنبه با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل در خیابان های کازابلانکاحاضر شدند و به تصمیم آمریکا به انتقال سفارتخانه خود به بیت المقدس اعتراض کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، تظاهرات کنندگان در این مراسم پرچم فلسطین را در دست داشتند و تابلوهایی حمل کردند که بر روی آن ها جمله بیت المقدس، پایتخت ابدی فلسطین است نوشته شده بود.

رویترز در ادامه نوشت: تظاهرات امروز در کازابلانکا از سوی ائتلافی با مشارکت چهار حزب این کشور از جمله حزب العدل و الحسان که قدرتمندترین گروه مخالف مراکش است، برگزار شد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا 15 آذر سال گذشته بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و اعلام کرد که قصد دارد سفارت کشورش را از تل آویو به این شهر منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از ده هزار معترض مراکشی شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند

بیش از ده هزار معترض مراکشی شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند