مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:302018-05-20بين الملل

توافق رهبران کشورهای عربی با نتانیاهو درمورد طرح سازش ترامپ


پایگاه اسراییلی "دبکا" گزارش داد که اولین توافق میان رهبران عربستان، امارات، مصر و بحرین با نظارت آمریکا درخصوص سازش میان فلسطینی ها و اسراییلی ها صورت گرفته است که رییس جمهوری ترکیه با این طرح مخالف است.

- پایگاه اسراییلی "دبکا" گزارش داد که اولین توافق میان رهبران عربستان، امارات، مصر و بحرین با نظارت آمریکا درخصوص سازش میان فلسطینی ها و اسراییلی ها صورت گرفته است که رییس جمهوری ترکیه با این طرح مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، دبکا گزارش داد که مسئولان برجسته در واشنگتن و تل آویو تاکید کرده اند که طرح ترامپ برای حل نزاع میان فلسطین و اسراییل در اواسط ماه میلادی آتی اعلام می شود و حتی اگر فلسطینی ها با کلیات این طرح در آغاز مخالفت کنند اما این طرح با بندهای کاملش در ژوئن ارائه می شود.

دبکا گزارش داد که پنج تن از مسئولان در دولت آمریکا به رسانه ها در این خصوص اطلاع داده اند و دستوراتی در این خصوص به جارد کوشنر و جیسون گرینبلات داده شد تا این طرح را در روز افتتاح سفارت در قدس مطرح کنند، اما مسائلی مانع از این امر شد.

این در حالی است که ترامپ به بررسی این طرح با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و محمد بن زاید، ولیهد ابوظبی و تمیم بن حمد، امیر قطر و عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر و همچنین بنیامین نتانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق رهبران کشورهای عربی با نتانیاهو درمورد طرح سازش ترامپ

توافق رهبران کشورهای عربی با نتانیاهو درمورد طرح سازش ترامپ