مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 17:102018-05-20بين الملل

تصمیم واشنگتن برای توقف حمایت ها از مناطق شمال غربی سوریه


یک مسئول در وزارت خارجه آمریکا گفت که کشورش تصمیم گرفته است حمایت ها از شمال غرب سوریه را متوقف کند، چراکه دولت آمریکا در حال بازنگری درخصوص بودجه اختصاص یافته برای "حمایت از ثبات" در سوریه به ارزش میلیون ها است.

- یک مسئول در وزارت خارجه آمریکا گفت که کشورش تصمیم گرفته است حمایت ها از شمال غرب سوریه را متوقف کند، چراکه دولت آمریکا در حال بازنگری درخصوص بودجه اختصاص یافته برای "حمایت از ثبات" در سوریه به ارزش میلیون ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه "سی ان ان" از یک مسئول در وزارت خارجه آمریکا که نامش را ذکر نکرده، نقل کرده است: بنا به درخواست رییس جمهور، حدود 200 میلیون دلار که برای حمایت از ثبات در سوریه اختصاص یافته بود، در حال حاضر مورد بازنگری دولت آمریکا قرار دارد.

این مسئول گفت: در حال حاضر تلاش می کنیم بودجه اختصاص یافته برای عملیات در حمایت از مناطق در شمال غرب سوریه را کاهش دهیم، چرا که تمایل داریم حمایت ها به صورت گسترده تری از مناطق شمال شرقی سوریه صورت بگیرد و پس از انجام ارزیابی های کنونی، تمامی این مسائل مشخص خواهد شد.

شبکه سی ان ان گزارش داد که اعلام این مسئله در حالی صورت گرفته است که نیروهای ائتلاف تحت امر آمریکا در تلاش هستند نیروهای باقیمانده داعش در مرزهای عراق و سوریه را بیرون برانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم واشنگتن برای توقف حمایت ها از مناطق شمال غربی سوریه

تصمیم واشنگتن برای توقف حمایت ها از مناطق شمال غربی سوریه