مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:302018-05-20بين الملل

ادعاهای بی اساس وزیر انگلیسی علیه ایران


وزیر انگلیس در امور خاورمیانه با طرح این ادعا که ایران در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت می کند، ایران را به حمایت موشکی از انصارالله یمن محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلستر برت، وزیر انگلیس در امور خارومیانه در گفت وگو با روزنامه اماراتی الاتحاد با بیان اینکه انگلیس و آمریکا نگرانی هایی نسبت به تهدیدات امنیتی ایران در منطقه دارند، مدعی شد که ایران باید حمایت انصارالله یمن را متوقف کند و به آن ها سلاح و موشک ندهد، همچنین ایران نباید در امور داخلی یمن دخالت کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم کشورهای عضو توافق هسته ای بتوانند بر نگرانی های ایجاد شده از سوی ایران چیره شوند، مدعی شد: انگلیس خوب می داند که موشک های ایرانی اکنون به سوی ریاض شلیک می شوند.

وی در رابطه با برجام، گفت: خروج از توافق هسته ای هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و تحریم های اقتصادی علیه ایران در جای خود می ماند.

زیرا عادلانه نیست که کشورهای منطقه تحت هیچ شرایطی تهدیدات ایران را تحمل کنند.

آلستر برت در ادامه با تمجید از نقش ائتلاف عربی، عربستان و امارات در یمن و متهم کردن ایران به دخالت در آن کشور مدعی شد: ما می دانیم که ائتلاف عربی می خواهد به حوثی ها (انصارالله) فشار بیاورد تا روند گفت وگو انجام شود و تلاش آنها برای توقف دخالت های ایران که بحران را پیچیده تر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای بی اساس وزیر انگلیسی علیه ایران

ادعاهای بی اساس وزیر انگلیسی علیه ایران