مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:162018-05-20بين الملل

تل آویو دنبال ترور کدام یک از اعضای گردان های «القسام» است؟


رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار لیستی از اعضای شاخه نظامی حماس اعلام کردند این افراد در اولویت ترور توسط تل آویو قرار دارند.

- تل آویو دنبال ترور کدام یک از اعضای گردان های القسام است؟ رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار لیستی از اعضای شاخه نظامی حماس اعلام کردند این افراد در اولویت ترور توسط تل آویو قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه عربی 21 به نقل از رسانه های اسراییلی لیستی را منتشر و اعلام کرد، افراد ذکر شده که از گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس هستند، در نوبت ترور از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، اسامی افرادی که در این لیست آمده، به ترتیب زیر است: محمد الضیف: فرمانده کل گردان های القسام که از چند بار سوءقصد جان سالم به در برده، آخرین بار آن مربوط جنگ 2014 علیه نوار غزه است که همسر و پسر الضیف در حمله جنگنده های اسراییلی به شهادت رسیدند اما خود وی نجات یافت.

مروان عیسی: معاون محمد الضیف.

رسانه های اسراییلی می گویند او همان کسی است که طرح تونل ها را برای حماس مطرح و بین شاخه نظامی حماس و ایران ارتباط برقرار کرده و علاوه بر آن یگان کماندوهای القسام را تاسیس کرده است.

احمد الغندور: مسئول تیپ شمال در نوار غزه که چند بار از ترور نجات پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو دنبال ترور کدام یک از اعضای گردان های «القسام» است؟

تل آویو دنبال ترور کدام یک از اعضای گردان های «القسام» است؟