مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 15:052018-05-20اقتصادي

414 روستای گیلان آب آشامیدنی مناسب ندارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، 414 روستای استان را فاقد آب آشامیدنی مناسب دانست و افزود:امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات تا پایان برنامه ششم توسعه به این روستاها آبرسانی شود.

- محبعلی رنج ور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در زمان حاضر 1781 روستای استان گیلان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت:با توجه به اقلیم گیلان، خدمات رسانی بی وقفه و مناسب به این تعداد روستا کار دشوار و پر هزینه ای است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از اجرای طرح ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب 1200 خانوار روستایی شهرستان تالش خبر داد و گفت: بدین منظور یک دستگاه پمپ جدید بر روی چاه شماره 2 مجتمع آبرسانی پیرهرات نصب و راه اندازی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تقویت فشار آب آشامیدنی 12 روستای این شهرستان، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای کمیت آب شرب 1600 خانوار این روستاها یک دستگاه پمپ با بیش از 60 میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

رنج ور از برطرف شدن ضعف فشار آب شرب 15 روستای شهرستان رضوانشهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد:با تعویض یکی از پمپ های مجتمع آبرسانی اردجان، ضعف فشار آب شرب 28000 خانوار این روستاها رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

414 روستای گیلان آب آشامیدنی مناسب ندارد

414 روستای گیلان آب آشامیدنی مناسب ندارد