مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:552018-05-20سياسي

امضای تفاهم نامه با یک موسسه در سوییس برای آموزش فارسی


تفاهم نامه همکاری آموزشی بنیاد سعدی با مؤسسه پروانه (Association Papillon) در کشور سوییس در راستای گسترش زبان فارسی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، طی نشستی تفاهم نامه همکاری این بنیاد با مؤسسه آموزشی- فرهنگی پروانه در سوییس توسط فرهاد پالیزدار معاون امور بین الملل بنیاد سعدی و منصور امینی زاده نماینده موسسه پروانه به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی در کشور سوییس، بر اساس استاندارد چارچوب مرجع بنیاد سعدی تنظیم شده و به امضا رسیده است.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه، مؤسسه پروانه متعهد شده است تا منابع آموزشی بنیاد سعدی را به کار گیرد، مدرسان آموزش زبان فارسی خود را بر اساس استاندارد این بنیاد انتخاب کند و یا در صورت نیاز، این مدرسان در دوره های تربیت مدرس بنیاد سعدی شرکت کنند.

از دیگر مفاد این تفاهم نامه مجوز برگزاری آزمون­ های تعیین­ سطح، پیشرفته و آمفای بنیاد سعدی در کشور سوییس از سوی مؤسسه پروانه است.

بر اساس این گزارش، ارائه تسهیلات لازم برای تقویت و گسترش آموزش زبان فارسی در سوییس، حمایت و پشتیبانی از فارسی آموزان مستعد با برگزاری دوره های دانش افزایی، اعزام استاد ایرانی، برگزاری کارگاه های آموزش زبان فارسی در محل موسسه، برگزاری دوره های ویژه تربیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه با یک موسسه در سوییس برای آموزش فارسی

امضای تفاهم نامه با یک موسسه در سوییس برای آموزش فارسی