مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:352018-05-20حوادث

ردپای مستاجر بدحساب در جنایت میدان تره بار شهرک غرب


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مظنون اصلی جنایت در محدوده بازار میوه و تره بار شهرک غرب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 12 روز سوم اردیبهشت ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جنایت به کلانتری 134 شهرک غرب اعلام شد که درپی آن مأموران در محل جنایت واقع در میدان میوه و تره بار شهرک غرب حاضر شده و با جسد مردی 65 ساله مواجه شدند که از ناحیه صورت و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

بلافاصله موضوع به اورژانس اطلاع داده شد و همزمان تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل نیز در محل حاضر شدند.

با تأیید خبر مرگ از سوی تیم اورژانس و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد ، کارآگاهان اداره دهم و عوامل تشخیص هویت در بررسی صحنه جنایت اطمینان پیدا کردند که شلیک با استفاده از یک اسلحه ساچمه زنی از نوع شکاری انجام شده است.

همچنین در تحقیقات میدانی از شاهدان صحنه جنایت که متوجه شلیک گلوله شده بودند ، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که همزمان با شنیده شدن صدای شلیک گلوله ، یک دستگاه خودرو 206 با یک نفر سرنشین ، به سرعت از محل متواری شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای مستاجر بدحساب در جنایت میدان تره بار شهرک غرب

ردپای مستاجر بدحساب در جنایت میدان تره بار شهرک غرب