مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:252018-05-20سياسي

چشمی که در دنیا جنایات صهیونیست را نمی بیند در قیامت کور محشور می شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما در رحم دنیا نباید برای خودمان مشکل ایجاد کنیم، مثلاً ما با اعمالی که در دنیا انجام می دهیم نابینا، ناشنوا و لال محشور می شویم، - چشمی که در دنیا حق و باطل، جنایت های صهیونیست ها و آمریکا، برکات پیامبر(ص) و آل پیامبر (ع) را نبیند در قیامت کور محشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در سومین روز از ماه مبارک رمضان در جلسه تفسیر قرآن مسجد امام خمینی (ره) قزوین در ادامه تفسیر آیاتی از سوره شعرا اظهار کرد: یاران موسی (ع) در حال فرار از فرعون به رود نیل رسیدند و بین دریا و لشگریان فرعون محاصره شده بودند که به پیامبر خود گفتند کار ما تمام شد و دستگیر خواهیم شد، در نگاه انسانی سخن قوم موسی درست بود اما همیشه نگاه پیامبران الهی راهگشاست.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در آن شرایط بحرانی که قوم بنی اسراییل قرار گرفته بودند حضرت موسی فرمود، خدای من با من است و ما را هدایت می کند .

وی بیان کرد: زمانی که قوم موسی کنار دریا گرفتار فرعون شده بودند این پیامبر الهی فرمود خداوند راهی را برای ما قرار می دهد، خداوند به موسی (ع) وحی کرد عصای خود را به دریا بزن و از دریا عبور کن، با این دستور الهی موسی و قومش به سلامت از دریا گذشتند و فرعون و همراهانش در پشت سر آن ها غرق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمی که در دنیا جنایات صهیونیست را نمی بیند در قیامت کور محشور می شود

چشمی که در دنیا جنایات صهیونیست را نمی بیند در قیامت کور محشور می شود