مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:452018-05-20سياسي

مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و مذاکرات ایران با اروپا گفت: مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد.

- مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و مذاکرات ایران با اروپا گفت: مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد.

کلید حل مشکلات کشور در دست مردم است، دولت آن را در دست بگیرد و قفل بحران آفرینی های غرب علیه دولت و ملت را بگشاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اظهارکرد: دو سال فرصت گذاری در رسیدن به توافق هسته ای و دو سال هم در فضای عدم اجرای توافق نشان داد راه حل مشکلات در سیاستگذاری ایران است، زیرا دشمنان کلید حل مشکلات را به دست ما نمی دهند.

منافع ملی نباید دستخوش شعارهای انتخاباتی شود.

دشمن بیکار نیست، بلکه می کوشد با مداخله در امور داخلی با ما بازی کند و امتیاز بگیرد بدون اینکه به هیچ یک از تعهدات خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ضروری ترین امر اتحاد دولت و ملت است، گفت: آمریکایی ها 40 سال است علیه ملت ما شرارت می کنند، ملت هم با هوشیاری و رصد این دشمنی ها لحظه ای از ایستادگی و مقاومت و اعلام انزجار از دولت آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا و سایر شعارهای ضد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد

مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد