مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:272018-05-20دانش

دانشجویان برتر یاسوج به کمک دانش آموزان کنکوری آمدند


معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی یاسوج گفت: با برنامه های ریزی های انجام شده موفق شدیم در دوره های مختلف از نفرات برتر کنکور سراسری سالیان گذشته برای کمک به دانش آموزان کنکوری و پشت کنکوری کمک بگیریم.

- حمید آذربو معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: کمتر از 40 روز دیگر تا بزرگترین رقابت علمی کشوری، کنکور سراسری باقی نمانده است و دانش آموزان در روز های باقی مانده تمام تلاش و تمرکز خود را بر مرور دروس و یادداشت برداری های خود از مطالعات کتاب درسی و کمک درسی گذاشته اند.

حمید آذربو معاون بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود کاستی ها فراوان و عدم زیرساخت های آموزشی و کمک آموزشی مناسب همه ساله به دلیل استعداد های درخشان دانش آموزان این استان در کنکور سراسری خوش می درخشد.

حمید آذربو معاون خاطر نشان کرد: یکی از نقاط ضعف اصلی استان ما نبود مشاوران تحصیلی قوی و مجرب برای کمک و آماده سازی دانش آموزان از لحاظ ذهنی برای کنکور است با برنامه های ریزی های انجام شده موفق شدیم در دوره های مختلف از نفرات برتر کنکور سراسری سالیان گذشته برای کمک به دانش آموزان کنکوری و پشت کنکوری کمک بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برتر یاسوج به کمک دانش آموزان کنکوری آمدند

دانشجویان برتر یاسوج به کمک دانش آموزان کنکوری آمدند