مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:272018-05-20دانش

تعهد و عملکرد جهادی، لازمه دستیابی به پیشرفت کشور است


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تعهد و عملکرد جهادی را زمینه ساز دستیابی به پیشرفت علمی در کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید طیاری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، مدیریت جهادی را از نوع هنر مدیریت دانسته و توضیح داد: مدیریت جهادی هنر خواستن و توانستن است و مفهومی است که پس از انقلاب اسلامی و با همت جوانان انقلابی مفهوم پیدا کرد.

طیاری افزود: مدیریت جهادی زمانی در یک سازمان کارایی و اثر بخشی دارد که به خوبی به عنوان یک سبک مدیریتی اسلامی و ایرانی در بهبود روند اجرایی اثرگذار باشد.

معاون توسعه منابع انسانی واحد کرمان کشور را نیازمند حرکت و جهاد علمی دانسته و تصریح کرد: برای تحقق جهاد علمی باید تعهد و مبانی اخلاقی در کنار تخصص و دانش قرار گیرد چراکه علم بدون تعهد و خداشناسی منجر به فاجعه خواهد شد.

وی دستیابی به پیشرفت اقتصادی و تجارت کشور را در گرو خروج نهاد های علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی از هدف بودن به وسیله توسعه اقتصادی دانسته و ادامه داد: در شرایط کنونی باید به دنبال ساز و کار هایی باشیم که روش تبدیل ایده به محصول را دنبال کند.

عضو هیات رییسه واحد کرمان نقش تحقیق، توسعه و نوآوری در توسعه و تجاری سازی فناوری را مهم قلمداد کرده و گفت: تحقیق به تنهایی باعث توسعه نمی شود بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد و عملکرد جهادی، لازمه دستیابی به پیشرفت کشور است

تعهد و عملکرد جهادی، لازمه دستیابی به پیشرفت کشور است