مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:062018-05-20سياسي

نیکزادی پناه: حفظ برجام و مقابله با آمریکا نیاز به خرد جمعی دارد


یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: برای مقابله با دشمن و خروج آمریکا از برجام و حفظ این سند ملی و بین المللی نیاز به همبستگی ملی و خرد جمعی و تکیه بر خودکفایی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله نیکزادی پناه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در هفته گذشته همزمان با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، رژیم جنایتکار اسراییل با پشتیبانی آمریکا، ملت مبارز فلسطین را به خاک و خون کشید و بار دیگر غیرقانونی بودن خود را اثبات کرد.

آقای ترامپ و دولت ظالمش خود را مدافع حقوق بشر در اقصی نقاط دنیا می داند و با بی توجهی تمام این انتقال را جشن می گیرد و مانع تصویب بیانیه شورای امنیت مبنی بر انجام تحقیقات مستقل درباره حوادث خونین در نوار غزه می شود.

وی در ادامه گفت: در رابطه با برجام در جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور مسئولین ذیربط به طور مفصل صحبت شد و باید بگویم که برای مقابله با دشمن و خروج آمریکا از برجام و حفظ این سند ملی و بین المللی نیاز به همبستگی ملی و خرد جمعی و تکیه بر خودکفایی و اجرای دستورات مقام معظم رهبری و اعتماد به گروه مذاکره کننده برجام و هوشیاری کامل مسئولین به سیاست های آمریکا و پیشگیری از روزمرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزادی پناه: حفظ برجام و مقابله با آمریکا نیاز به خرد جمعی دارد

نیکزادی پناه: حفظ برجام و مقابله با آمریکا نیاز به خرد جمعی دارد