مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-05-20اقتصادي

باید با کم آبی؛ سازگاری پیدا کنیم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم در بخش مدیریت آب در زمینه تامین حیات و توسعه پایدار تاکید کرد و افزود: - آب در توسعه پایدار خودش را خود به خود نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر "جعفر رودری" پیش از ظهر امروز 30 اردیبهشت ماه در جلسه کارگروه آمایش سرزمین در سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: موضوع آب در استان کرمان یک مساله بسیار خاص و در بحث توسعه این موضوع بسیار حساس است.

وی به بحران آب اشاره کرد و افزود: ضرورت مدیریت منابع آب بر کسی پوشیده نیست و باتوجه به خشکسالی ها مدیریت منابع از اهمیت زیادی برخوردار شده است که در طرح آمایش سرزمین برای حفظ منابع آب در سطح محلی، منطقه ای و ملی؛ این موضوع مدنظر قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم در بخش مدیریت آب در زمینه تامین حیات و توسعه پایدار تاکید کرد و افزود: آب در توسعه پایدار خودش را خود به خود نشان می دهد.

وی با اشاره به میزان بارندگی های سال های اخیر استان کرمان ادامه داد: نباید انتظار این داشته باشیم که شرایط آب و هوایی استان تغییر خاصی رخ دهد و لذا باید با کم آبی؛ سازگاری پیدا کنیم و در برنامه های توسعه ای استان به این مساله توجه شود که این مهم در چشم انداز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با کم آبی؛ سازگاری پیدا کنیم

باید با کم آبی؛ سازگاری پیدا کنیم