مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:362018-05-20دانش

تحلیل زیبا کلام از علت بازنشستگی اش از دانشگاه تهران


استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال گذشته قراردادم با دانشگاه آزاد کنسل شد و در اسفند نیز از دانشگاه تهران بازنشسته شده ام، - گفت: احتمال می دهم به خاطر دیدگاهم در مورد علوم انسانی اسلامی این اتفاق رخ داده است.

صادق زیباکلام در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دیروز متوجه شدم که از دانشگاه تهران بازنشست شده ام، اظهار کرد: بازنشستگی من کاملا قانونی است اما نکته این است که در مورد بازنشستگی کسانی که استاد تمام هستند سن یا سابقه فقط ملاک نیست، بلکه نظر گروه علمی و خود استاد نیز در نظر گرفته می شود.

وی همچنین گفت: نکته جالب توجه این است که در همان زمانی که قرارداد من در دانشگاه آزاد کنسل شد، از دانشگاه تهران نیز بازنشسته شدم.

در بهمن ماه سال گذشته قرارداد من با دانشگاه آزاد کنسل شد و در اسفند ماه نیز از دانشگاه تهران بازنشست شدم که از این موضوع نه گروه آموزشی خبر داشت و نه دانشکده و نه خود من و من دیروز فهمیدم که در اسفند بازنشست شده ام و از اول مهر رسما بازنشسته هستم.

زیباکلام خاطر نشان کرد: به مدت 10 سال قرارداد من به صورت پاره وقت با دانشگاه آزاد تمدید می شدکه این قرارداد اردیبهشت یا خرداد امسال تمام میشد اما در بهمن ماه سال گذشته دانشگاه یک جانبه قرارداد را لغو کرد که این اقدام هم غیرقانونی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل زیبا کلام از علت بازنشستگی اش از دانشگاه تهران

تحلیل زیبا کلام از علت بازنشستگی اش از دانشگاه تهران