مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:112018-05-20فرهنگي

شورای عالی بین الملل سینمای ایران تشکیل جلسه داد


نخستین جلسه شورای عالی بین الملل سینمای ایران، با محوریت حمایت از گسترش ارتباطات، مبادلات و عرضه جهانی آثار سینمایی، سمعی بصری و همچنین تبیین وظایف دبیرخانه شورای عالی بین الملل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، نخستین جلسه شورای عالی بین الملل سینمای ایران، با محوریت حمایت از گسترش ارتباطات، مبادلات و عرضه جهانی آثار سینمایی، سمعی بصری و همچنین تبیین وظایف دبیرخانه شورای عالی بین الملل که مسئولیت آن با معاونت بین الملل بنیاد سینمایی فارابی است، برگزار شد.

در آغاز جلسه شورای عالی بین الملل سینمای ایران محمدمهدی حیدریان با اشاره به جایگاه ویژه حوزه بین الملل در برنامه جامع سینمایی گفت: سامان دادن وظایف و عملکرد بخش بین الملل سینمای ایران در تعاریف جدید، توانمندسازی و ارتباط بخش خصوصی با سینمای جهان، تقویت حوزه های علمی و کمک به تجاری سازی محصولات سینمای ایران و ایجاد بازارهای بین المللی برای سینمای ایران، گام هایی ابتدایی است که برای رسیدن به هدف مهم جهانی شدن سینمای ایران باید برداشته شود.

رییس سازمان سینمایی با تأکید بر اهمیت این شورا ابراز امیدواری کرد رئوس عناوین پیشنهادی برای تدوین برنامه جامع بین الملل به شکل دقیق بررسی و تدوین گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی بین الملل سینمای ایران تشکیل جلسه داد

شورای عالی بین الملل سینمای ایران تشکیل جلسه داد