مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:102018-05-20بين الملل

سازمان ملل: قبل از آن که دیر شود غزه را نجات دهید!


دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل "اوچا" از کشورهای حامی مالی فلسطین و جامعه بین الملل خواست قبل از این که دیر شود برای نجات غزه و لغو فوری محاصره این شهر تلاش کنند.

- دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل "اوچا" از کشورهای حامی مالی فلسطین و جامعه بین الملل خواست قبل از این که دیر شود برای نجات غزه و لغو فوری محاصره این شهر تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "اوچا" در گزارشی نسبت به فروپاشی بخش های حیاتی در نوار غزه به ویژه زیرساخت ها و بخش های بهداشت و آموزش به شدت هشدار داد.

دفتر مذکور از بازگشایی گذرگاه زمینی رفح به روی فلسطینیان در ماه مبارک رمضان و ورود کمک های پزشکی مصر به این شهر، همچنین ورود چهار کامیون حامل کمک های پزشکی اردن به غزه و انتقال 11 نفر از مجروحان راهپیمایی های اخیر به بیمارستان های اردن برای درمان استقبال کرد.

اوچا رژیم صهیونیستی را از استفاده از گلوله های جنگی برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت به ویژه در اوایل ماه آینده که مصادف است با سالروز اشغال قدس و پیش بینی می شود که اوج اعتراضات در این ماه انجام گیرد، شدیدا برحذر داشت.

در این گزارش به وضعیت بهداشت و سلامت وخیم نوار غزه، کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی و مشکلات پیش روی تیم های پزشکی برای رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: قبل از آن که دیر شود غزه را نجات دهید!

سازمان ملل: قبل از آن که دیر شود غزه را نجات دهید!