مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:262018-05-20سياسي

دومین دوره از انتخابات مجامع دانشجویی هلال احمر خراسان جنوبی برگزار شد


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دومین دوره از انتخابات مجامع دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر در این استان برگزار شد که دبیران مجامع دانشجویی و جوانان به مدت دو سال در این پست فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فایزه موهبتی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دومین دوره از انتخابات مجامع دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر در این استان برگزار شد.

فایزه موهبتی با بیان اینکه دبیران مجامع دانشجویی و جوانان به مدت دو سال در این پست فعالیت می کنند، اظهار داشت:دبیران این مجامع از سراسر استان برای شرکت در این انتخابات به مرکز استان آمده، شورای هفت نفره ای تشکیل می دهند و از بین خود یک نفر دبیر و یک نفر نایب دبیر انتخاب می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: این اعضای انتخاب شده به مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی معرفی و توسط مدیرعامل حکم آنان زده می شود.

وی با بیان اینکه دبیر مجمع جوانان و دبیر مجمع دانشجویی در واقع نماینده دبیران و اعضای مجمع در سراسر استان هستند، افزود: این دبیران برای انتخابات کشوری به تهران می روند و در انتخابات کشوری شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره از انتخابات مجامع دانشجویی هلال احمر خراسان جنوبی برگزار شد

دومین دوره از انتخابات مجامع دانشجویی هلال احمر خراسان جنوبی برگزار شد