مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:202018-05-20بين الملل

رایزنی اروپا، روسیه و چین برای کمک مالی به ایران در ازای محدودیت موشک های تهران


دیپلمات های اروپایی به علاوه مقامات روسیه و چین در حال رایزنی بر سر یک توافق جدید برای ارائه کمک مالی به ایران هستند که برنامه موشکی بالستیک و سیاست های منطقه ای این کشور نیز در آن گنجانده شده است.

- یک روزنامه آلمانی گزارش داد: دیپلمات های اروپایی به علاوه مقامات روسیه و چین در حال رایزنی بر سر یک توافق جدید برای ارائه کمک مالی به ایران هستند که برنامه موشکی بالستیک و سیاست های منطقه ای این کشور نیز در آن گنجانده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه آلمانی ولت آم زونتاگ با استناد به اظهارات مقامات ارشد اتحادیه اروپا نوشت: دیپلمات هایی از اروپا و روسیه و چین قرار است در هفته های پیش رو تحت سرپرستی هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر در وین دیدار و درباره گامهای بعدی پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران رایزنی کنند.

این روزنامه آلمانی در ادامه گزارش خود نوشت که مقامات این کشورها در حال رایزنی بر سر یک توافق جدید برای ارائه کمک مالی به ایران هستند تا برنامه موشکی بالستیک این کشور و سیاست های منطقه ای تهران را با هدف حفظ توافق هسته ای محدود کند.

آلمان، فرانسه،انگلیس، روسیه و چین در این رایزنی ها شرکت خواهند کرد اما هنوز مشخص نیست که ایران که بارها در برابر فشارها برای مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی اروپا، روسیه و چین برای کمک مالی به ایران در ازای محدودیت موشک های تهران

رایزنی اروپا، روسیه و چین برای کمک مالی به ایران در ازای محدودیت موشک های تهران