مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 02:552018-05-19سياسي

راه اندازی مراکز یادگیری و یاد دهی اشتغال زایی در دانشگاه ها


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی از راه اندازی مراکز یادگیری و یاددهی اشتغال زایی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: این مراکز در تابستان جاری به منظور مهارت افزایی دانشجویان راه اندازی می شوند.

- دکتر محمدرضا آهنچیان در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب در خصوص جزییات راه اندازی مراکز یادگیری و یاددهی در دانشگاه ها، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی و سیاست های تدوین شده در وزارت علوم قرار است مرکز یادگیری و یاددهی با محوریت کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه ها ایجاد شود تا بر این اساس هنگامی که دانشجویان مطالب درسی در کلاس درس را یاد نمی گیرند بتوانند با حضور در این مراکز به مباحث درسی مسلط تر شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در واقع وقتی دانشجویان مطلب را به طور شایسته و کامل یاد نمی گیرند در نتیجه نمی توانند در بازار کسب و کار نیز موفق شوند.

بنابراین پیشنهاد راه اندازی این مراکز در دانشگاه ها جزء مهم ترین برنامه های سال 97 شورای گسترش عالی آموزش عالی وزارت علوم است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز یادگیری و یاددهی اشتغال زایی در دو دانشگاه کشور( تهران و فردوسی مشهد) وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال تدوین بهترین مدل مرکز یادگیری و یاددهی اشتغال زایی هستیم و برای این کار، مدل دانشگاه های موفق دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز یادگیری و یاد دهی اشتغال زایی در دانشگاه ها

راه اندازی مراکز یادگیری و یاد دهی اشتغال زایی در دانشگاه ها