مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 10:512018-05-19سياسي

فرمانده کل سپاه بر افزایش روزافزون کیفیت آثار تولیدی دفاع مقدس کرد


فرمانده کل سپاه افزایش روزافزون کیفیت آثار تولیدی مرکز همزمان با توسعه کمی محصولات و توجه به ابعاد اجتماعی، معارفی و معنوی دفاع مقدس با تنوع بخشی به محصولات تولیدی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاونین هماهنگ کننده، اجرایی و طرح و برنامه، بودجه و مالی سپاه پاسداران به منظور سرکشی و بررسی فعالیت های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در این مرکز حضور یافتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران و هیئت همراه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این مجموعه، از آثار جدید مرکز در حوزه های روزشمار، کتب نبردی، اطلس ها، تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس، کتب اسنادی، فصلنامه نگین، کتب اجتماعی - فرهنگی و آثار موضوعی دفاع مقدس بازدید کرد.

در ادامه سردار جعفری در نشستی، سند راهبردی، برنامه پنج ‏ساله و روند پیشرفت فعالیت‏ های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را از نزدیک مورد بحث و بررسی قرارداد.

در این جلسه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سرعت بخشیدن به تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان جنگ بر پایه اسناد موجود مرکز با رویکرد ایجاد زمینه برای توسعه ادبیات پایداری و معارفی دفاع مقدس به منظور استفاده عموم و اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه بر افزایش روزافزون کیفیت آثار تولیدی دفاع مقدس کرد

فرمانده کل سپاه بر افزایش روزافزون کیفیت آثار تولیدی دفاع مقدس کرد