مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:002018-05-19بين الملل

خودروسازان فرانسوی در ایران ماندنی شدند


برایند اخبار منتشر شده در روزهای اخیر نشان می دهد که علی رغم خروج آمریکا از برجام، خودروسازان فرانسوی در ایران مانده و به همکاری با خودروسازان ایرانی ادامه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقدام غیرقانونی و یکجانبه آمریکا در خروج از توافق برجام این پرسش را مطح کرد که در فضای جدید سرنوشت همکاری خودروسازان داخلی با خودروسازان مطرح بین المللی چه خواهد شد.

در این زمینه بررسی اخبار بین المللی منتشره و مواضع رسمی کشورهای اروپایی نشان می دهد که این کشورها مصمم به حفظ و تعمیق روابط اقتصادی در ایران بوده و با اقدام یکجانبه آمریکا مقابله خواهند کرد.

در جدیدترین رویداد در این زمینه نیز اخیرا امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه تاکید کرد که "اتحادیه اروپا فعالیت شرکت های خارجی در ایران حتی پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای و بازگشت تحریم ها را تضمین خواهد کرد".

این مواضع نشان می دهد که خودروسازان مطرح بین المللی از جمله خودروسازان فرانسوی پژو، سیتروئن و رنو مشکلی برای ادامه همکاری با شرکای ایرانی خود نخواهند داشت، موضوعی که خبر خوبی برای این شرکتها محسوب می شود.

پژو از حدود دو سال پیش دور جدید فعالیت های خود در ایران را با همکاری ایران خودرو آغاز کرده و خودروی پژو 2008 به عنوان اولین محصول آن نیز وارد بازار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان فرانسوی در ایران ماندنی شدند

خودروسازان فرانسوی در ایران ماندنی شدند