مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 ساعت 14:152018-05-18سياسي

علم الهدی: جاهلیت قرون وسطایی دنیا را فرا گرفته است


امام جمعه مشهد با اشاره به کشتار مردم مظلوم فسلطین و مساله برجام، گفت: جاهلیتی بدتر از جاهلیت قرون وسطایی دنیا را فرا گرفته است و متاسفانه مرض این جاهلیت به برخی جریان ها و عناصر سیاسی ناپاک در داخل کشور ما هم سرایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در یک جمع بندی در مسائلی که این روزها در دنیا اتفاق افتاده به این نتیجه می رسیم که یک بشر به یک جاهلیت جدید مبتلا شده و یک جاهلیت تازه ای در انسان ها به وجود آمده است.

وی ادامه داد: بسیاری از حرکت های غیرانسانی و ضدانسانی که در گذشته برای هر انسان و جامعه ای شرم آور بود، هم اکنون قبح خود را از دست داده است به صورتی که از طرف هیچ انسانی تقبیح نمی شود.

علم الهدی تصریح کرد: جنایتی را یک جنایت کار انجام داده و یک کشور اسلامی را غصب و تصرف کرد و حالا آن افرادی که آن جا زندگی می کردند و آن ها را بیرون کردند و خانه و زندگی شان را از آن ها گرفته اند، آمده اند بگویند این مکان سرزمین ماست و این که یک قلدری بیاید مانند حرکت های قرون وسطایی که در دوره جاهلیت بشر انجام می گرفته است با آدم کشی سرزمین ما را تصرف کند، درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: جاهلیت قرون وسطایی دنیا را فرا گرفته است

علم الهدی: جاهلیت قرون وسطایی دنیا را فرا گرفته است