مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 ساعت 12:402018-05-18سياسي

امضای پیمان خواهرخواندگی شیراز و نانجینگ


پیمان خواهرخواندگی شهرهای شیراز و نانجینگ پس از امضاء توسط شهرداران 2 شهر، مبادله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار شیراز در سفر به شهر نانجینگ چین، ضمن دیدار با لان شائومین همتای خود، پیمان خواهرخواندگی دو شهر را که پیش از این زمینه آن فراهم شده بود، امضاء کرد.

شهردار شیراز بعد از امضای پیمان خواهرخواندگی 2 شهر شیراز و نانجینگ تاکید کرد که این پیمان، زمینه توسعه همکاری ها در ابعاد علمی دانشگاهی، گردشگری و فرهنگی را برای 2 شهر فراهم می کند.

حیدر اسکندرپور افزود: شیراز و نانجینگ در زمینه های مختلف شهری نظیر باغ های بزرگ و رویایی، دانشگاه های معتبر علمی و ظرفیت های جذب و توسعه گردشگری شباهت های بسیاری دارند که با عقد این پیمان زمینه انتقال دانش، تجربه و تخصص بین دو شهر فراهم می شود.

وی با اشاره به رتبه و اعتبار دانشگاه های نانجینگ و شیراز گفت: تبادل هیأت علمی و دانشجو، به ویژه در زمینه مدیریت شهری از برنامه های همکاری دو کشور و دو شهر خواهد بود .

اسکندرپور پیشینه ارزشمند تاریخی و وجود جاذبه های گردشگری را یکی دیگر از نقاط مشترک شیراز و نانجینگ دانست و خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با خواهرخواندگی دو شهر، زمینه برای حضور هدفمند و بیش از پیش گردشگرانی از کشور چین در شیراز فراهم شود تا با داشته ها و قابلیت های این شهر در زمینه فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای پیمان خواهرخواندگی شیراز و نانجینگ

امضای پیمان خواهرخواندگی شیراز و نانجینگ