مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 17:362018-05-17سياسي

اقدام توییتر و اینستاگرام برای حذف پست درباره تخریب سفارت آمریکا در قدس


در پی فراخوان جنبش عدالتخواه دانشجویی برای تخریب سفارت غیرقانونی آمریکا در قدس شریف و انعکاس آن در صفحات مجازی این اتحادیه دانشجویی، توییتر صفحه جنبش عدالتخواه دانشجویی را معلق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، در پی فراخوان جنبش عدالتخواه دانشجویی برای تخریب سفارت غیرقانونی آمریکا در قدس شریف و انعکاس آن در صفحات مجازی این اتحادیه دانشجویی، توییتر صفحه جنبش عدالتخواه دانشجویی را معلق کرد؛ بنابراین گزارش، سعید نجیبی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در این رابطه گفت: بعد از اطلاعیه این اتحادیه برای تخریب سفارت غیرقانونی آمریکا در قدس شریف صفحه توییتر ما مورد حملات هکر های صهیونیست و فعالین حامی رژیم اشغالگر قدس قرار گرفت.

وی افزود: به همین علت مدیران توییتر با درخواست این افراد، صفحه اختصاصی جنبش عدالتخواه دانشجویی را به علت فراخوان اهدای هدیه به تخریب کننده سفارت مجعول آمریکا در قدس شریف، معلق کرد.

نجیبی ادامه داد: همچنین اینستاگرام هم پستی که در این رابطه بود را از صفحه شخصی این اتحادیه حذف کرد.

وی گفت: فراخوان هدیه 100 هزار دلاری جنبش عدالتخواه دانشجویی به تخریب کننده سفارت مجعول آمریکا در قدس شریف، بازتاب زیادی در رسانه های انگلیسی و عربی داشته و مورد استقبال فعالین مبارزه با رژیم اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام توییتر و اینستاگرام برای حذف پست درباره تخریب سفارت آمریکا در قدس

اقدام توییتر و اینستاگرام برای حذف پست درباره تخریب سفارت آمریکا در قدس