مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 12:552018-05-17سياسي

مردم، محور و پشتوانه نظام و دولت هستند


نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید سیاست ها، برنامه ها، اهداف و توفیقات هر مجموعه را با زبان گیرا، دل نشین و نفوذ پذیر در افکار، - به جامعه منتقل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در هرمزگان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روز روابط عمومی، با بیان اینکه کار روابط عمومی دارای ابعاد مختلف است که شامل دورن سازمان و بیرون از آن می شود، عنوان کرد: روابط عمومی به عنوان تلطیف کننده مجموعه داخل سازمان باید همه موارد را به گونه ای تنظیم کند که مجموعه خوب کار کند .

وی ادامه داد: روابط عمومی باید ارتباط بین بخشی در یک سازمان ایجاد کند و بخش دیگر کار روابط عمومی نیز ایجاد ارتباط سازمان با جامعه است .

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سازمانی موفق است که بتواند افکار عمومی را همراه خود کند، افزود: روابط عمومی باید به تمامی ابعاد اجزای کار خود در ابعاد بیرونی و درونی خوب توجه کند .

همتی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید سیاست ها، برنامه ها، اهداف و توفیقات هر مجموعه را با زبان گیرا، دل نشین و نفوذ پذیر در افکار، به جامعه منتقل کنند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به طور دائم از ظرفیت رسانه ها به عنوان یک همکار خوب برای رسیدن به هدف سازمان خود بهره ببرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، محور و پشتوانه نظام و دولت هستند

مردم، محور و پشتوانه نظام و دولت هستند